Emaitzak: 33

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Irudi pertsonala (21)
Por la misma razón, un color intenso se vuelve más oscuro cuanto más claro sea el que lo acompaña. Arrazoi beragatik, kolore biziak ilundu egiten dira ingurukoak zenbat eta argiagoak izan.

Materiala: Elektroestetika

Recordemos los principios del claroscuro y no elijamos nunca un color oscuro para unos labios delgados o a la inversa. Gogora ditzagun argilunen printzipioak, eta ez dezagun aukeratu inoiz kolore ilun bat ezpain meheetarako, edo alderantziz.

Materiala: Elektroestetika

Puede decirse que este maquillaje está basado en la Modalidad C o de banana entera de las hasta ahora explicadas, pero resulta más acentuado y va encaminada en este caso a marcar y a profundizar la cuenca del ojo con un color oscuro, mientras que el arco superciliar y el párpado móvil se aclaran considerablemente. Makillaje hau C modalitateko edo banana osoko makillajean oinarrituta dagoela esan daiteke, baina nabarmenagoa da eta, kasu honetan, betzuloa kolore ilunago baten bidez markatzea eta sakontzea da helburua, eta arku superziliarra eta betazal mugikorra nabarmen argitzea.

Materiala: Elektroestetika

4 - Después de haber matizado todo con polvo suelto, aplicaremos una sombra de textura mate y color oscuro sobre la parte oscura del difuminado del lápiz, tanto en el párpado superior como en el inferior. 4- Guztia hauts solteen bidez ñabartu ondoren, testura mateko eta kolore iluneko itzala emango dugu arkatza lausotu dugun zati ilunaren gainean, bai goiko betazalean, bai behekoan.

Materiala: Elektroestetika

En este caso el color aplicado es una mezcla de tonos entre el ciruela y el marrón oscuro. Kasu honetan, kolorea aran-kolorearen eta marroiaren arteko tonu-nahastea da.

Materiala: Elektroestetika

Esto hará que se cree, en el centro de este, un color intermedio entre la sombra oscura y la clara recién aplicada. Horri esker, itzal ilunaren eta argiaren arteko tarteko kolorea geratuko da erdialdean.

Materiala: Elektroestetika

Utilizaremos un perfilador de labios en tono marrón rosado claro en este caso concreto, mientras que en los ojos utilizaremos un color marrón oscuro adecuado a las características de esta modelo (en caso de modelo morena, utilizaremos un tono teja más oscuro y un lapicero negro). Kasu honetan, kolore marroi-arrosa argiko ezpainetako profilatzailea erabiliko dugu; begietan, berriz, marroi iluna, modelo honen ezaugarrietarako egokia (modelo beltzaranaren kasuan, teila-tonu ilunagoa eta arkatz beltza erabiliko ditugu).

Materiala: Elektroestetika

Elijamos siempre para ello un color oscuro, uno medio, y otro muy claro y luminoso que entre sí formen una armonía de color interesante. Aukera ditzagun beti, horretarako, kolore ilun bat, ertain bat eta oso argi eta argitsu bat, elkarren artean kolore-harmonia interesgarria osatuko dutenak.

Materiala: Elektroestetika

Puede resultar muy útil contar con algún color "especial", siempre que sea oscuro, como el azul marino, que da una intensidad y un efecto distinto al trabajo, o alguno en tono burdeos muy oscuro, que resaltan mucho los iris de color verdoso. Erabilgarria izan daiteke kolore bereziren bat izatea, betiere iluna bada (itsas urdina, adibidez). Kolore ilun horiek beste bizitasun eta efektu bat ematen diote lanari. Gorri-more oso ilunak ere eduki ditzakegu, adibidez, asko nabarmentzen baititu iris berdexkak.

Materiala: Elektroestetika

- Para los ojos, un lapicero de color negro para modelos de pelo oscuro y otro marrón para modelos de pelo con tonalidades más claras y hasta el rubio (Figura 4.2). - Begietarako, arkatz beltza ile iluneko modeloentzat, eta marroia, kolore argiagoko ilea duten modeloetatik hasi eta ilehorietaraino (4.2. irudia).

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (1)
Máculas de color pardo más o menos oscuro, desde unos milímetros a 1-2 cm de diámetro. Kolore arre iluneko makulak, zenbait milimetroko eta cm 1 eta 2 arteko diametrokoak.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (1)
Las carnes de la liebre son de color oscuro y de sabor pronunciado. Erbiaren haragiak kolore iluna eta zapore bizia du.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (2)
Hay maderas intensamente coloreadas, como el ébano que es negro, el palisandro de color violeta oscuro, y el boj que es amarillo. Bestalde, badira oso kolore biziko egurrak: ebanoa beltza da; palisandroa, more iluna; eta ezpela, horia.

Materiala: Egurraren teknologia

En general, las maderas duras tienen un color más oscuro o intenso; las maderas blandas tienen colores más blancos. Oro har, egur gogorrak ilunagoak edo biziagoak dira; egur bigunak, berriz, kolore argiagokoak dira.

Materiala: Egurraren teknologia

Fabrikazio mekanikoa (2)
Dependiendo del tipo de material se utilizan diferentes disoluciones y diferentes colores; se empleará, por ejemplo, un barniz de color oscuro en piezas de aluminio, un color claro sobre fundición, una solución de cobre sobre acero, etc. En muchos casos se utilizará como producto marcador el conocido como “azul de Prusia”. Material mota zein den, disoluzio eta kolore batzuk edo beste batzuk erabiliko dira, adibidez: aluminiozko piezetan, kolore iluneko berniz bat; burdinurtuzko piezetan, kolore argiko berniz bat; altzairuzko piezetan, kobrezko soluzio bat, etab. Kasu askotan, Prusiako urdina izeneko produktu markatzailea erabiltzen da.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

La escoria que generan es menor que la de los electrodos anteriores, de aspecto vidrioso y color oscuro, teniendo cierto parecido a la consistencia de los caramelos. Sortzen duten zepa txikiagoa da aurreko elektrodoek sortutako baino. Beiratsua da, kolore ilunekoa, eta gozokien itxura du nolabait.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Komunikatzeko trebetasunak (3)
Los tejidos de color oscuro estilizan, y los de colores claros aportan volumen. Ehun ilunek estilizatu egiten dute; argiek, berriz, bolumena ematen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Candidato masculino: un traje sastre de corte clásico y color discreto (gama de grises, azules oscuros y colores tierra). •Gizonezko hautagaiak: ebakera klasikoko trajea, kolore diskretukoa (grisak, urdin ilunak eta lur-koloreak).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•El pantalón que se viste suele ser recto con o sin pinza, de un color oscuro para las épocas de frío, se buscará en la gama de grises, negros, etc. y colores más claros para el buen tiempo, como los ocres, tierra, o beiges. •Prakak beti zuzenak izan ohi dira, pintzadunak edo gabeak; ilunak izango dira hotz egiten duenean –grisak, beltzak...–, eta argiagoak eguraldi ona denean, hala nola okre-koloreak, lur-koloreak edo beixak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak